آرشیو برای: "بهمن 1396"

چگونه_بودندکه_توفیق_شهادت_یافتند؟

با یه عده طـــلبه آمدند قم.  همه شهــــید شدند الا محــــسن.  خواب امام حسیــــــن علیه السلام دیده بود.  آقــــــا بهش گفته بود:  کارهات رو بکن این بـــار دیگه بار آخــــره  یه ســـــربند داده بود به یکےاز رفقاش،  گفته بود… بیشتر »

اعجاز حضرت مهدی علیه السلام

آيت الله پيرجهاني ميفرمود: مدتها پادرد شديد داشتم و با عصايم هم به زحمت راه مي رفتم. روزي به سختي به شيروان خراسان رفتيم و به امامزاده ابراهيم مراجعه كرديم ، من وضو گرفتم و مشغول ديدن مناظر بودم و دوستانم هم مشغول رتق و فتق امور بودند ناگهان فردي جلو… بیشتر »

سخت می گذردچه بایدکرد؟

​از شیخ بهایی پرسیدند:  سخت می گذرد چه باید کرد؟ گفت: خودت که می گویی  سخت می گذرد  سخت که نمی ماند  پس خدارا شکر که می گذرد و نمی ماند. امروزت خوب یا بد گذشت و فردا روز دیگری است قدری شادی با خود به خانه ببر راه خانه ات را که یاد… بیشتر »

راه کارهای عدم تبعیت از دشمن در سبک زندگی؟

1-آگاهی و معرفت پیدا کردن به فرمول زندگی دینی تا آگاهی های لازم را از دستورات دین در زمینه های مختلف نداشته باشیم،نمی توانیم به فرامین دین به عنوان نسخه بدل سبک زندگی غربی،عمل کنیم. 2- اقدام کردن در مسیر زندگی دینی با اقتدای به ولایت(دین داری) تبعیت از… بیشتر »

علاج واقعی مردم چیست؟

رهبر انقلاب: مردم به تولید داخلی اقبال کنند. همه اینها باطل السحر تحریم دشمن است،اینها ممکن است در ظرف شش ماه و یکسال جواب ندهد اما علاج واقعی جز این چیز دیگری نیست. 6/10/96 بیشتر »