آرشیو برای: "تیر 1397"

سه دسته از زنان عذاب قبر ندارند:

 سه دسته از زنان عذاب قبر ندارند وبا حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) محشور خواهند شد: 1. زنی که سخت گیـری های همسرش را تحمل کند و صابر باشد. 2.زنی که در برابر بد خُلقی شوهـرش صبـور باشد؛ 3. زنی که مهریه خـود را بـه همسـرش ببخشـد. خداوند در برابر… بیشتر »

وصیت شهیدچمکران

شادی روح شهید چمکران صلوات بیشتر »

سماجت در دعا

​آیت الله مجتهدی تهرانی (ره):  انسان باید در گدایی از خدا سماجت کند، هیچ دعایی را کوچک نشمارید، شاید استجابت در همان دعا باشد.هر کس بعد از نماز، یک دعا پیش خدا محل دارد که حاجت بگیرد، آن وقت بلند می شود و می رود. ‍ تا نماز را خواندی بلند نشو و نرو… بیشتر »

حکم-استفاده از تلگرام و وات ساپ

 آیا واقعا استفاده از تلگرام و وات ساپ حرام است؟ پاسخ:  اگر یقین دارید که سود آن متعلق به صهیونیست هاست باید از آن اجتناب کنید در غیر این صورت چنانچه خلاف مقررات نباشد و یقین داشته باشید استفاده نامشروعی از آن نمی شود مانعی ندارد.… بیشتر »

وداع باشهدا-شب21

شهدا رفتین ولی ما را به حال خودمان رها نکنید،دلهامان را با خودتون ببرید. شادی روح جمیع شهدا صلوات  بیشتر »

لاله های سرخ

این شهدای گرانقدر مربوط به عملیات‌های، مسلم بن عقیل (ع)، کربلای 6 و تک دشمن در فروردین سال 65  می‌باشند که از منطقه مندلی واقع در استان دیاله عراق توسط گروه‌های عملیاتی کمیته_جستجوی_مفقودین کشف گردیده‌اند.برابر هماهنگی‌های به عمل آمده اجساد 80… بیشتر »

مراسم استقبال از لاله های سرخ شهرنخل های سوخته قصرشیرین_مرز خسروی

آثار کار خیر و صدقه

امام باقر علیه السلام:  كار خير و صدقه، فقر را مى  بَرند، بر عمر مى  افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب خود دور مى  كنند. اَلبِرُّ وَ الصَّدَقَةُ يَنفيانِ الفَقرَ وَ يَزيدانِ فِى العُمرِ وَ يَدفَعانِ عَن صاحِبِهِما سَبعينَ ميتَةَ سوءٍ… بیشتر »

السلام علیک یا امام جعفر صادق علیه السلام

زین ماتمى که چشم ملائک ز خون ترست گویا عزاى صادق آل پیغمبرست شهادت جانسوز رئيس مذهب شيعه امام جعفر صادق عليه السلام را خدمت آقا امام زمان عج وتمامی شیعیان  تسليت عرض می نمایم. بیشتر »

خدا چقدر مهربان است

 بنشین و فکر ڪن خداوند چقدر به ما نعمت داده است خودشمیفرماید: نمی توانید نعمت های من را بشمارید یڪی از بزرگترین نعمـت خـداوند این است که ما هـر چه گناه مۍڪنیم او میپوشاند، اگـر مثلاً در پیشـانی ما  یک کنتور بود وهر یک گناه یک شماره میانداخت… بیشتر »

آیاگناه مانع طول عمر می شود؟

اگر چه مرگ در اختیار انسان نیست، لیکن اعمال ما در طولانی شدن یا کوتاه شدن عمر ما دخالت دارند؛ یعنی اعمال و رفتار ما در زندگی ما تأثیر می گذارند. حضرت علی (ع) می فرماید: «اعوذ باللّه من الذنوب الّتی تعجّل الفناء؛ از گناهانی که در نابودی شتاب می کنند به… بیشتر »

مهران آزاد شد

۱۰ تیر سالروز آزادسازی مهران عملیات کربلای یک با رمز یا ابوالفضل العباس علیه السلام گرامی باد. شادی روح امام خمینی(ره)و جمیع شهدا صلوات. بیشتر »