چگونه گناه را ترک کنیم؟

خداوند از میان مخلوقات عرشی‌اش افرادی برگزیده و میان اهل زمین فرستاده تا ما آن‌ها را سرمشق قرار دهیم و همراه آن‌ها در بازگشت به عرش برویم.پیامبران و امامان همان عرش‌نشینان هستند. این طرح کلی تمام ادیان آسمانی است. این بزرگواران می‌خواهند ما را پیش خود ببرند ولی ما اگر مشکل داشته باشیم نمی‌توانیم پیش آن‌ها برویم. باید خودمان را اصلاح کنیم. اما اگر برای اصلاح تصمیم بگیریم ولی تصمیمان بی خدا باشد (به نقش خدا توجه نکنیم و إن شاء الله نگوییم)، خودش اولین شکست است. تصمیم شخصی حتما شکست خواهد خورد.

برای حل مشکلات باید دست به دامن شد؛ اگر دست به دامن شویم حتما پیروز خواهیم شد. ولی دست به دامن شدن اسمی نه؛ واقعی! خدا ائمه را فرستاده تا بدست آن‌ها نجات پیدا کنیم. خصوصا امام زمان که امام زنده‌ی ماست و دستور دارد تا در زمین بگردد و نجات دهد.فرشتگان که خود اهل غیب آسمان‌ها هستند، حضرت آدم برایشان غیب بود و جایگاه ایشان را نمی‌دانستند. حال جایگاه امیرالمومنین و حضرت مهدی علیه السلام و در کل ائمه ی اطهار هم برای حضرت آدم غیب است. ما واقعا ایشان را نمی فهمیم. خدا چنین انسانهایی برای ما فرستاده است.

 بنا بر خواب یکی از دوستان، حاج آقای حق شناس در آن دنیا مأمور است تا در سخت‌ترین عقبه‌ها دوستان امیرالمؤمنین را نجات دهد.

آیت_الله_جاودان

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.