انقلاب اسلامی و احیای عزت اسلامی

نشست بصیرتی- سیاسی “نقش انقلاب اسلامی دراحیای عزت اسلامی از دیدگاه رهبری” در مدرسه ی علمیه ی امام حسین(علیه السلام) شهرستان قصرشیرین با حضور اساتید، کادر وطلاب این مدرسه برگزار شد. 

آقای حسینی کارشناس اردویی راهیان نور سپاه ناحیه ی قصرشیرین در رابطه با نقش انقلاب اسلامی در احیای عزت اسلامی ضمن بیان مقدمه ای در خصوص مبانی و شاخصه های انقلاب اسلامی بیان کرد؛ یکی از تمایزات انقلاب اسلامی ما با انقلابات دیگر مانند انقلاب فرانسه و روسیه وآمریکا، الهی بودن آن است که انقلاب های دیگر این ویژگی را نداشتند بلکه بخاطر دستیابی به مسائل مادی در این کشورها انقلاب صورت گرفت. 

وی اظهار کرد: زمانی که از بیداری اسلامی بحث می شود مسئله ی انقلاب اسلامی و نقش آن در روشنگری اذهان و افکار مردم روشن تر می شود چرا که زمانی مردم جامعه ای انقلاب می کنند که حق ایشان و عزت اسلامیشان پایمال شده باشد. 

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب در این رابطه پرداخت و افزود: عزت حقیقی و باطنی همان عزتی است که سرمنشأ آن الهی است و صاحب اصلی این عزت حقیقی همان خداوند است؛ و عزت ظاهری یا آشکار، عزتی است که جامعه ی بشری در دنیای امروز به دنبال آن هستند اما این عزت سرمنشأ غیرالهی دارد.  

در پایان آقای حسینی تآکید کرد: موانع بسیاری در طول تاریخ باعث عدم دستیابی به عزت اسلامی شده که وجود استعمارگران و سلطه گران، عدم اتحاد اسلامی و فراموش شدن هویت اسلامی از جمله ی آنها است.

  • 5 stars
    نظر از: عابدی
    1395/11/19 @ 08:52:24 ق.ظ

    عابدی [عضو] 

    با سلام و خدا قوت
    سپاس از وبلاگ خوبتون
    منتظر نگاه مهربان شما دوست عزیز در وبلاگمون هستیم
    http://ivan.kowsarblog.ir/?p=330488&more=1&c=1&tb=1&pb=1

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.