موضوع: "حربه دشمن"

بیانیه هنجار شکنی بانوان در جشنواره ورزشی در انظار عمومی

بیانیه حوزه علمیه خواهران شهرستان قصرشیرین

درپی برگزاری جشنواره ورزشی به مناسبت ورود معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان که در فضای عمومی با حضور جمعی از مسئولین اداری استانی و محلی در این شهرستان برگزار گردید.

قرار دادن ورزشی خاص در بین برنامه های ورزشی اجراشده که منجر به ضربه زدن به شایستگی بانوان شهرستان در رعایت عفت و حیا در فضای عمومی گردید و جای هیچ توجیه شرعی وعقلی را برای مسئولین مربوطه باز نمی گذارد و همچنین با توجه به آماده سازی وبرنامه ریزی قبلی چنین جشنواره هایی امکان سهو نیز مردود می باشد.

قطعا انجام چنین حرکاتی در فضای عمومی با هر نیتی که باشد نه تنها تضمین کننده سلامت جسم نبوده بلکه سلامت روح و روان جمعیت مسلمان این شهرستان اعم از تشیع ، اهل تسنن و  اهل حق  را دچار آسیب و مخاطره می نماید و ارزش های اخلاقی،مذهبی وعرفی موجود را تضعیف می نماید.

حوزه علمیه خواهران شهرستان قصرشیرین  به عنوان مرکز فرهنگی دینی ضمن انجام وظیفه تربیت مبلغان  ، خود را مدافع حقوق زنان در عرصه فرهنگ دینی عموم جامعه می داند لذا از مسئولین مربوطه درخواست برخورد قاطع با عاملان این اقدام و متنبه نمودن مسئولین حاضر  بر اساس قانون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را می نماید.

راه کارهای عدم تبعیت از دشمن در سبک زندگی؟

1-آگاهی و معرفت پیدا کردن به فرمول زندگی دینی

تا آگاهی های لازم را از دستورات دین در زمینه های مختلف نداشته باشیم،نمی توانیم به فرامین دین به عنوان نسخه بدل سبک زندگی غربی،عمل کنیم.

2- اقدام کردن در مسیر زندگی دینی با اقتدای به ولایت(دین داری)

تبعیت از اهل بیت(علیه السلام)تنها راه رسیدن به فرمول های زندگی دینی است،در زمان غیبت هم این مسئولیت به عهده علماست.اگر کسی می خواهد اه صحیح سعادت را بداند باید در مدرسه معاذف قرآن و عترت زانو بزند و از آن ها تبعیت کند.

3- افتخار به تبعیت از سبک زندگی اسلامی

اگر کسی نسبت به آنچه دارد،احساس افتخار و خوش بختی نداشته باشد،نمی تواند به صورت واقعی از آن بهره ببرد و آن را حفظ کند و به دیگران پیشنهاد دهد.

4- ترویج و تبلیغ آن به وسیله عمل صحیح و ایجاد مدل موفق در حد توان(تمدن اسلامی)

اگر نتوانیم مدلی اگر چه ناقص از جامعه مهدوی را در دوره غیبت به وجود آوریم کسی رغبتی به ظهور امام زمان(عج)پیدا نخواهد کرد.تا مردم طعم عدالت و خوبی را نچشند،به داشتن آن اشتیاق ندارند.

تعبیر مقام معظم رهبری از داعش..

داعش را مخفف :

د:دولت . الف:اسلامی. عین:عراق . ش:شام =دولت اسلامی عراق و شام ،معرفی کردند.

اما تعبیر مقام معظم رهبری از داعش؛؛؛؛؛

داعش: یعنی دلار آمریکا علیه شیعه !

سلامتی رهبرمان صلوات..

همه ی بچه مسلمونا حتما ببینن..