تقدیر از مقام شامخ استاد

اساتید وکارکنان مدرسه ی علمیه امام حسین(علیه السلام) به مناسبت بزرگداشت مقام معلم از طرف امام جمعه شهرستان قصرشیرین مورد قدردانی قرار گرفتند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین ملکی ضمن بیان مقدمه ای در رابطه با مقام معلم وابراز رضایت و خرسندی از فعالیتهای حوزه ی علمیه ی خواهران در قصرشیرین گفت: اساتید و کارکنان حوزه علمیه امام حسین(علیه السلام) جزء بهترین و فعال ترین خدمتگذاران درشهرستان و استان هستند که این در نوع خود از برکات و فیوضات این مدرسه علمیه  می باشد.

امام جمعه ی قصرشیرین افزود: باید تمامی مسئولین ادارات و نهادهای دولتی شهرستان قصرشیرین در حمایت از فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی  از حوزه ی علمیه ی امام حسین(علیه السلام) اهتمام ورزند و در واقع این مهم یکی از وظایف مسئولین شهرستان می باشد.

وی با ابراز رضایت از تأثیرگزاری مناسب فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی، تربیتی و خانوادگی طلاب مدرسه علمیه امام حسین(علیه السلام) بر عموم مردم شهرستان خصوصأ بانوان قصرشیرینی تصریح کرد: این موفقیت نشان دهنده ی مدیریت معتمد وزحمت کش این مدرسه علمیه است و اساسأ هدف از تأسیس حوزه های علمیه بانوان، تمام و کمال در شهرستان قصرشیرین تحقق یافته است.

در ادامه آقای محمدی رییس اداره اطلاعات شهرستان قصرشیرین به حساس ترین بسترهای فرهنگی حال حاضر شهرستان اشاره و خاطر نشان کرد: از مهمترین آسیب هایی که امروزه وجود دارد ضعف اقتصادی اقشار محروم و کم درآمد جامعه می باشد که موجب روی آوردن جوانان به انحرافات اجتماعی و مفاسد اقتصادی شده است.

محمدی با تقدیر از فعالیتهای فرهنگی و تربیتی طلاب حوزه علمیه امام حسین(علیه السلام) تأکید کرد مبلغان حوزه های علمیه از متخصصین در پیشگیری از بروز و مقابله با آسیب ها و انحرافات اجتماعی هستند که این برنامه ریزی و زیر ساخت های فرهنگی ای گسترده ای را می طلبد .

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که خواهران طلبه در این عرصه بتوانند تأثیرگزاری مستقیم و مطلوب بر خانواده های قصرشیرین داشته باشند و خاطرنشان کرد با تمامی امکانات از برنامه های حوزه علمیه امام حسین(علیه السلام) در راستای این هدف به شکل مادی و معنوی حمایت خواهد کرد.

در پایان حجت الاسلام و المسلمین علی ملکی با اهدای هدایای غیر نقدی به اساتید و کارکنان حوزه علمیه امام حسین( علیه السلام)

به ارزش 000/500/19 ریال از ایشان تقدیر به عمل آورد.

 

  • 5 stars
    نظر از: فريبا پهند
    1398/02/15 @ 03:05:38 ب.ظ

     

    روز همه ی اساتید عزیز مبارک

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.