معجزه جاوید قرآن

شهر شهید پرور قصرشیرین که یکی ازشهرهای مرزی ایران با عراق است در طی 8 سال دفاع مقدس شهیدان بسیاری تقدیم به این مرز و بوم داشته است به همین دلیل هرساله میزبان قدوم مبارک راهیان نور می باشد که برای زیارت قبور شهدا و دیدن مناطق جنگی به این شهر می آیند. در اوایل شهر در مکانی معروف به پل شیرازی هرساله نمایشگاه بزرگی مربوط به جنگ و آثار جنگی و شهدا برگزار می شود.

در سال 1390 به دلیل پوسیدگی سیم های برق در نمایشگاه آتش سوزی شد و کل ماکت ها و تمامی وسایل داخل نمایشگاه در کمتر از چند ساعت به خاکستر تبدیل شد ولی در برابر چشمان متحیر عوامل برقراری نمایشگاه یک کتاب با برگه های نازک کاغذی با وجود اینکه جلد چرمی آن در اثر شعله های آتش ذوب شده بود ، باقی مانده بود. بدون شک چند کاغذ معمولی توان مقابله با شعله های سهمگین آتش را ندارند پس چه سری در کار است که این کتاب بدون آسیب باقی مانده است. با باز کردن کتاب و مشاهده داخل آن به ناگاه نفس در سینه تمامی افراد حاضر در جمع حبس شد؛ آیات نورانی و زیبای قرآن مجید بودند که به روی برگ برگ کاغذ به تجلی نشسته بودند به راستی که خداوند همانگونه که در آیه 9 سوره حجر فرمودند خود حافظ قرآن هستند و آن را از گزند حفظ می نمایند.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.