یا صاحب الزمان(عج)ادکنی

 مهدی جان ! افسوس معلم ریاضی هیچگاه حساب روزهای نبودن و بی کسی شمارا نگفت؛ معلم انشاء هرگز نگفت که از محبت به شما انشاء بنویسیم؛گله داریم که هیچکس  هیچوقت جغرافیای ظهورت را برایمان ترسیم نکرد؛ تاریخ غیبتت رابرایمان شرح ندادندو نگفتند که چه کرده ایم که اینگونه به تاریخ نبودنت عادت کرده ایم؛ معلم اجتماعی به ما نگفت که در اجتماع ما کسی هست که نظاره گر ماست.              اللهم عجل لولیک الفرج.

  • نظر از: حوزه علمیه الزهرا(س) گلدشت
    1396/01/01 @ 06:50:37 ق.ظ

    حوزه علمیه الزهرا(س) گلدشت [عضو] 

    السلام علی ربیع الانام و نضرة الایام

    سلام بر بهار مردم و خرمی دوران
    باز سالی نو می شود و نمیدانم خوشحال باشم از کم شدن یکی از سال های دوری یا غمگین از زیاد شدن سال های ندیدنت؟ ای کاش بشود هفت سین سفره های دلمان را به هفتمین روز هفته گره ای سبز بزنیم تا آرزوی همه ما امسال دیدن رویت باشد.
    و چه ساده دل خوش کرده ایم به خوشی های چند روزه این عید ها و چه راحت باور کرده ایم دوری ندیدنت را تا جایی که بجای جستجوی کوی تو، مدام در حال جستجوی این مغازه و آن مغازه هستیم…

    اگر با نوروز روزهای ما نو می شوند پس باید روز حضور تو را «نوجهان» نامید چرا که جهان از حضور تو جان دوباره می گیرد و کویر خشکیده دل ها از نسیم قدسی تو سرسبز و خرم می شود.
    بی شک بهار ما شکفتن گلیست که باد ها از حضور او پرپر خواهند شد و سین اول سفره های هفت سین دلمان سیمای زیبای او خواهد بود و عید نوروز را به وقت شرعی حضورش جشن خواهیم گرفت…
    الّلهُــــــمَّ عَجِّــــــل لِوَلِیِّڪــــ الْفَــــــــرَجْ

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.