بی حجابی حق الناس است..

حجت الاسلام ماندگاری:

یه خانم بد حجاب به چهار گروه لطمه میزند:

یک: در خیابان جوان عفیف نمیخواهد به چهره این خانم نگاه کند، بنابراین به خودش فشار می آورد وسرش را پایین می اندازد. پس این فرد اذیت میشود وحقش ضایع می شود زیرا میتوانست راحت در خیابان را ه برودمثل وقتی که آلودگی هوا وجود دارد مجبوراست که ماسک بزند.

  دو:به جوان بی بند وبار هم ظلم می شود ،زیرا این جوان وقتی خانم را در خیابان میبیند،ازدواجش عقب می افتد.چون مجانی دارد نیازش را برطرف می کند، فرد باید نیازش را با ازدواج تأمین کند نه با هرزگی و چشم چرانی.

سه:چنین خانم هایی به ما میگویند که چرا ازدواجمان عقب افتاده است؟متاعی که باید گران بفروشند دارند مفت در خیابان حراج میکنند یعنی دارند به خودشان ظلم میکنند.

چهار:به متأهل ها هم ظلم می شود زیراآقایان متأهل چشمشان به این خانم می افتد که خیلی مرتب است ،وقتی به خانه میروند خانم را در آشپزخانه می بینند که خیلی مرتب نیست و به خاطره  همین ،قیافه ها را مقایسه می کند و شروع به بهانه گیری میکند  وزندگی بهم میریزد..

پس بی حجابی حق الناس است..

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.