منشی خوشکل

منشی خوشکل

این خاطره به نقل ازآقای قرائتی است(از خبر نگاری برنا)

من در اتاق یک رئیسی رفتم ،کار داشتم.تادر راباز کردم دیدم یک دختری حالا یا دختر یا خانم،خیلی خوشکل است .تا در را باز کردم،اوه…چه شکلی!!

داخل اتاق رئیس رفتم گفتم :شما با این خانم محرم هستید؟ گفت:نه ،گفتم :چطور با یک دختر به این زیبایی تو در یک اتاق هستی ودر هم بسته است.گفت:آخر ما حزب اللهی هستیم.گفتم: خوشا به حالت که اینقدر به خودت خاطر جمع هستی.

حضرت امیر به زنهای جوان سلام نمیکرد .گفتم: یا علی رسول خدا سلام میکند تو چرا سلام نمیکنی؟

گفت: رسول خدا 30سال از من بزرگتر بود.من 30سال جوان هستم .میترسم به یک زن جوان سلام کنم یک جواب گرمی به من بدهد،دل علی بلرزد..

گفتم: دل علی میلرزد ،تو خاطرت جمع است .بعضی ها خود را از امیرالمومنین حزب اللهی تر میدانند…ما آدم هایی داریم ظاهرشان خیلی مذهبی است اما انصافا تجارتشان اسلامی نیست ..

  حدیث داریم روز قیامت افرادی  می گویند:ما جبهه بودیم . خدا وفرشته ها می گویند: دروغگو،تو جبهه رفتی که بگویند فلانی شجاع است.عده ای میگویند:مادر راه خدا پول خرج کردیم.خدا وفرشته ها می گویند: دروغ میگویی پول خرج کردی تا پز بدهی. عده ای میگویند : ما قاری قرآن بودیم .خدا وفرشتگان میگویند : دروغ میگویی .قرآن میخواندی تا بگویند: فلانی صوتش خوب است .ما نمیدانیم چه چیزی از مرز رد می شود  ،چه چیزی از مرز رد نمیشود.چه چیزی قبول میشود؟

برگرفته از وبلاگ آشنا

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.