جشن میلاد امام حسین(ع)

جشن میلاد حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) باحضوراساتید،کادر،طلاب و دانش آموختگان مدرسه علمیه ی امام حسین(علیه السلام) در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد

خانم خوانچه زر مبلغ  مدرسه امام حسین(علیه السلام) ضمن بیان مقدمه ای در رابطه با فضایل ماه شعبان تأکید کرد: دوری از گناه وانجام واجبات مخصوصأ نمازهای یومیه می تواند ارتباط ما با امام حسین(علیه السلام) را بیشتر کند.

وی افزود: در فضیلت ماه شعبان همین بس که ماه پیامبر اکرم(ص) نامیده شده و هنگامی که آن حضرت هلال ماه را مشاهده می کرد، دستور می داد کسی در سراسر مدینه ندا دهد « ای مردم این ماه ، ماه من است خدا رحمت کند کسی که مرا بر ماه من یاری دهد یعنی آن را روزه بدارد».

خانم خوانچه زرگفت: از مهم ترین راههایی که انسانها را به امام خویش نزدیک می کند الگوبرداری صحیح از ائمه ی معصوم (علیهم السلام) است و  نزدیکترین راه نزدیک شدن به امام حسین(علیه السلام) طبق آن چیزی که در روایات و احادیث آمده است خواندن زیارت عاشورا در ایام و لیالی شب و روز که روش اولیاء خدا بوده است .

وی در ادامه گفت: خواندن نماز نافله ، حضور فعال در مجالس حسینی و سفر مداوم به کربلا، دوری از گناه و انجام واجبات و… از مهم ترین راههای رسیدن به امام حسین(عیه السلام) است.

قرائت صلوات شعبانیه، مولودی خوانی، اهداء هدیه به2نفراز همسران پاسدار از طلاب این مدرسه علمیه و پذیرایی (توسط 4 نفر ازخیرین مدرسه )از دیگر برنامه های این مدرسه علمیه بود

 

.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.