محکوم کردن اظهارات سخیف رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه انقلاب اسلامی

دیدار اساتید و کادر مدرسه علمیه امام حسین(علیه السلام) با فرماندهی سپاه قصرشیرین به منظور محکوم کردن اظهارات سخیف رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه انقلاب اسلامی

اساتید و کادر مدرسه علمیه امام حسین(علیه السلام) با حضور در فرماندهی سپاه قصرشیرین اظهارات سخیف رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه انقلاب اسلامی را محکوم کردند در این دیدار سرهنگ حسنی(فرمانده سپاه قصرشیرین) ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از حضور کادر و اساتید گفت: مردم در طول سالهای گذشته به خوبی دیده اند هیچ قدرتی قادر به مقابله با سپاه نیست و هیچ مانعی برای این نیرو وجود ندارد و در عرصه خدمات نیز اقدامات زیادی انجام شده است همچنان که سال گذشته و امسال مشغول کمک رسانی به زلزله زدگان و سیل زدگان هستند.

 وی افزود: زمانی که رئیس جمهور آمریکا به سپاه توهین کرد مردم فهیم و غیور این مرز و بوم در حمایت از پاسداران انقلاب اسلامی به خشم آمدند چرا که در طول سالها پس از انقلاب، خدمت خالصانه این سربازان را در دفاع از آب و خاک میهن اسلامی شان دیدند.

فرمانده سپاه قصرشیرین در ادامه با تاکید بر اینکه آمریکا خود بزرگترین حامی تروریست در جهان است گفت: این حرکت سخیف و خبیثانه رئیس جمهور آمریکا دو نتیجه مثبت برای نظام جمهوری اسلامی ایران داشت اول حقیر و کوچک شمردن دشمنان این نظام مقدس و مهمتر اینکه بیشتر از گذشته همبستگی و پیوند بین مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران بوجود آمد.

سرهنگ حسنی در پایان گفت: تجربه ثابت کرده است دولت آمریکا از گذشته های دور تا بحال با جمهوری اسلامی ایران دشمنی و عداوت داشته است و هنوز هم دست از شیطنت ها و افکار پلید خود برنداشته است اما مردم همیشه در صحنه ی ایران با حمایت از سپاه پاسداران به همه ی دنیا ثابت کردند که لحظه ای دست از حمایت و پشتیبانی ازولایت فقیه و نظام و مملکت خویش برنخواهند داشت.

در حاشیه ی این دیدار خانم نجفی(مدیر حوزه علمیه) ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: اقدام جدید خبیثانه دولت آمریکا که با هدف نفوذ در نیروهای ارزشی ایران که در راس آنها سپاه پاسداران جمهوری اسلامی می باشد مسئله پیچیده و تازه ای نیست و تا به حال نظیر آن بسیار اتفاق افتاده است.

وی افزود: به عنوان یکی از خادمین این نظام مقدس با افتخار می گویم که با وجود فراوانی دشمنی های آمریکا و هم دستانش تنها نیرویی که به شکل یکپارچه در برابر افکار پلید دولت آمریکا استقامت و پایداری داشته است نیروی سپاه است و یکی از دلایل توهین اخیر آمریکا به پاسداران همین بوده است.

خانم نجفی در ادامه گفت: با تکیه بر فرمایش ائمه معصوم علیهم السلام مبنی بر اینکه «خدا را شکر که خداوند دشمنان ما را افرادی احمق آفرید» دقیقا این اقدام توهین آمیز دولت آمریکا زمانی صورت گرفت که سپاهیان در کنار نیروهای مردمی به محرومیت زدایی و کمک به آسیب دیدگان سیل اخیر مشغول بودند و همین باعث خنثی شدن این اقدام آمریکا در همان ساعت اولیه شد.

مدیر مدرسه علمیه در پایان ضمن قدردانی از زحمات بی شائبه ی سپاه پاسداران در تمامی عرصه های آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و… خاطرنشان کرد اساتید،کادر و طلاب این مدرسه علمیه همچون همیشه در حمایت از آرمانهای مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راس آن سپاه پاسداران در کنار مردم در راهپیمایی روز جمعه با هدف محکوم کردن این اقدام دولت آمریکا حضور بهم می رساند.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.