جوشش خون سردار و همرزمانش انقلاب،مردم ایران و مقاومت منطقه را قوی، استوار و قاطع نمود.


برگزاری نشست بصیرتی سیاسی با موضوع:تحلیل ترور سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش
جوشش خون سردار و یارانش انقلاب، مردم ایران و مقاومت منطقه را قوی، استوار و قاطع نمود.
به گزارش خبر گزاری کوثر از استان کرمانشاه، سرکار خانم الهام نجفی احمدآبادی مدیر مدرسه علمیه امام حسین(علیه السلام) قصرشیرین در نشست بصیرتی-سیاسی که با هدف تحلیل ابعاد مختلف ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی در این مدرسه علمیه با حضور جمعی از اساتید، طلاب و عموم مردم تشکیل گردید گفت: از این حادثه به عنوان واقعه بزرگ قرن جاری یاد کنید چرا که ابعاد و آثار آن فراتر از یک حادثه معمولی است.
وی افزود:ترور شهید سلیمانی توسط آمریکا دارای ابعاد مختلف سیاسی،نظامی،رسانه ای،اثرگزاری و….نه تنها در منطقه بلکه در جهان است.که نظر تحلیلگران داخلی و خارجی همسو و نظرات تحلیلگران جبهه مقابل در سراسر جهان بسیار جای تامل دارد.
خانم نجفی احمدآبادی در ادامه گفت:از نظر سیاسی و نظامی آمریکا نه تنها هیچ کار بزرگی که به آن بنازد انجام نداده بلکه حتی خود به دست خود چاه منافع و حفظ جان سربازانش در منطقه را کنده است. و این نمونه در صحبت های تحلیلگران برجسته مقاومت و کشورهای همسو مطرح می شود و در تحلیل های آمریکایی و انگلیسی و فرانسوی ….مشهود است.
همچنین گفت: تحلیلگران داخلی معتقدند از نظر سیاسی این واقعه شروع مرحله جدید در منطقه و جهان با ویژگی های خاص خود است. که بر اثر بی تدبیری ترامپ یا برای شرایط خاصی که او از نظر سیاسی در کشور خود همچون استیضاح و انتخابات آینده ریاست جمهوری دارد مرتکب شد که شاید بتواند خود را فاتح منطقه بداند. لکن معادلاتش را بر اساس برداشت های غلط می چیند و دچار اشتباه بزرگ آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم تا کنون شده است.
مدیر مدرسه علمیه گفت: نکته قابل توجه اینکه برخی از شبکه های خبری مقابل تلاش کردند به تایید احترام ترامپ پردازند لکن هیچ امیدی به اثبات آن در روزهای آینده نداشته و ندارند.آنها تلاش کردند حضور مردم ایران را حداقلی-هیجانی و احساسی جلوه دهند و اثر اصلی این واقعه که تحصیل خروج آمریکایی ها از عراق و منطقه است را بپوشاند.
خانم نجفی احمدآبادی در بعد رسانه ای این واقعه گفت: نکاتی قابل توجه است جبهه رسانه ای معاند با نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کرد قبل از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ابتداَ چنان او را معرفی کند که بعد از این واقعه ترامپ را به عنوان فاتح فتحی بزرگ معرفی کند و بعد از شهادت نیز با پخش گسترده تصاویر و فیلم های این جنایت آمریکا، ملت و رهبری را تحت تاثیر منفی این واقعه قرار دهد. اما رسانه های جبهه مقاومت و دوستان تلاش کردند پوشش گسترده تحلیل و بررسی این واقعه را در دستور کار خود قرار دهند و تجلیل به موقع از شخصیت سردار سلیمانی و به تصویر کشیدن عظمت حضور مردم ایران را پوشش دهند.
وی گفت: از نظر اثرگزاری نیز به ویژه در ایران،عراق و مابقی کشورهای مقاومت رستاخیز قیام شعله ور شده و وحدت و عظم به مقابله و انتقام به حد اعلی رسید چهره آمریکای واقعی روشن شد تا هیچ جایی که شکی نمانده است.
خانم نجفی احمدآبادی در پایان گفت: و اما این واقعه بر من و شما خصوصا بر فرزندان حتی7و8ساله ما چنان تاثیر گذاشت که اثر سالها به تربیت آنها می پرداختم به این نتیجه نمی رسیدیم، سردار سپهبد در سه روز چنان فرزندان ما را تربیت انقلابی کردی که اگر ما، ماه ها و سال ها خود تلاش میکردیم به این نتیجه نمی رسیدیم و جوشش خون سردار و یارانش انقلاب، مردم ایران و مقاومت منطقه را قوی، استوار و قاطع نمود. قرائت زیارت عاشورا،مداحی،توزیع ختم قرآن و پذیرایی از دیگر برنامه های این نشست بود.

1578721485img_20200108_120410.jpg

1578721484img_20200108_120402.jpg

1578721484img_20200108_120406.jpg

1578721483img_20200108_120353.jpg

1578721483img_20200108_120358.jpg

1578721482img_20200108_120348.jpg

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.