نشست بصیرتی-سیاسی حوادث اخیر آبان


خانم نظری در این جلسه که با حضور مبلغین، طلاب فعال مدرسه علمیه قصرشیرین و مسئول پایگاهای بسیج شهرستان برگزار شده بود، به شرح دلایل حمایت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از طرح سران سه قوه پرداخت که برای خیلی از مردم باعث ایجاد سوالاتی شده بود: یکی از مهم ترین دلایل حمایت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مصالح عمومی و اجتماعی نظام جمهوری اسلامی می باشد که پیرو آن توطئه های دشمنان داخلی و خارجی را ناکام می گذارد و وظیفه ی شرعی و عرفی مردم اطاعت و پیروی از تصمیمات مقام عظمای ولایت است.
یک انقلابی باید پای بند به نظام و اسلام و سخنان رهبری(مدظله العالی)باشد و بصیرت خود را افزایش دهد. در جایی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند: من در این رشته تخصصی ندارم منظور ایشان بها دادن به تصمیم گیری مردم و انتخاب مردم می باشد.
یکی دیگر از مهم ترین دلایل حمایت رهبری از تصمیمات سران سه قوه اعتبار بخشی به ساختار رسمی کشور و قانون است . کمااینکه اگر ایشان در فتنه 88 تحت تأثیر آشوب های خیابانی می شدند از ساختارهای قانونی نظام دفاع و حمایت نمی کردند.
و اینکه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نحوه ی اجرای طرح اشکال گرفتند نه خود طراح ولی از خود طرح حمایت نکردند و اینچنین صبورانه و با بصیرت با توجه به ظرفیت مردم آهسته پیش می روند در مسائل کشور ما باید خودمان را تقویت کنیم و در یاری رساندن به رهبر انقلاب کوشا باشیم.
اینکه عده ای نگران و عده ای ناراحت، ناراضی و عده ای مخالف این قانون و جریان هستند، این ها باید در چارچوب انقلاب و نظام و قانون بیان شود نه ایجاد نامنی و آشوب به پا کنند. مسئولان نیز باید تلاش مضاعف داشته باشند برای برطرف کردن این نگرانی ها به جای مردم.
طول کشیدن فتنه88 و 2روزه بودن این فتنه جدید نشان از افزایش بصیرت و آگاه تر شدن مردم دارد.
بنابراین وظیفه ما مبلغین و فعالان فرهنگی روشنگری در میان خانواده، دوستان و آشنایان در حد توان است.

1575102473img_20191130_075741.jpg

1575102472img_20191130_075748.jpg

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.