بیانیه هنجار شکنی بانوان در جشنواره ورزشی در انظار عمومی

بیانیه حوزه علمیه خواهران شهرستان قصرشیرین

درپی برگزاری جشنواره ورزشی به مناسبت ورود معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان که در فضای عمومی با حضور جمعی از مسئولین اداری استانی و محلی در این شهرستان برگزار گردید.

قرار دادن ورزشی خاص در بین برنامه های ورزشی اجراشده که منجر به ضربه زدن به شایستگی بانوان شهرستان در رعایت عفت و حیا در فضای عمومی گردید و جای هیچ توجیه شرعی وعقلی را برای مسئولین مربوطه باز نمی گذارد و همچنین با توجه به آماده سازی وبرنامه ریزی قبلی چنین جشنواره هایی امکان سهو نیز مردود می باشد.

قطعا انجام چنین حرکاتی در فضای عمومی با هر نیتی که باشد نه تنها تضمین کننده سلامت جسم نبوده بلکه سلامت روح و روان جمعیت مسلمان این شهرستان اعم از تشیع ، اهل تسنن و  اهل حق  را دچار آسیب و مخاطره می نماید و ارزش های اخلاقی،مذهبی وعرفی موجود را تضعیف می نماید.

حوزه علمیه خواهران شهرستان قصرشیرین  به عنوان مرکز فرهنگی دینی ضمن انجام وظیفه تربیت مبلغان  ، خود را مدافع حقوق زنان در عرصه فرهنگ دینی عموم جامعه می داند لذا از مسئولین مربوطه درخواست برخورد قاطع با عاملان این اقدام و متنبه نمودن مسئولین حاضر  بر اساس قانون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را می نماید.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.