گفتمان ولایت فقیه


نشست بصیرتی گفتمان ولایت فقیه با حضوراساتید، کادر و طلاب مدرسه علمیه امام حسین(علیه السلام) قصرشیرین در سالن زینبیه این مدرسه برگزار شد.
خانم نظری (مدرس مدرسه علمیه و مربی هادی – سیاسی شهرستان قصرشیرین) در ابتدای نشست ضمن تأکید برولایت مداری و دفاع از ولی فقیه خصوصأ در بین قشرطلاب بیان کرد: هر جامعه ای برای اینکه پایدار بماند باید به ارزشهای خود توجه داشته باشد چرا که ارزشها، سنگ بنای هر نظام سیاسی و اجتماعی را تشکیل می دهند و آنها را قوام و استمرار می بخشند


وی افزود: ولایت فقیه در حفظ، استمرار و نهادینه سازی ارزشهای اسلامی جایگاه ویژه ای دارد؛ و ولایت فقیه به عنوان الگوی نظام سیاسی اسلامی در عصر غیبت ، تشریح شده است. پس بنابراین قوام حکومت های اسلامی در بقای آن ارزشهاست، در نتیجه حاکم اسلامی قبل از هر چیز باید این ارزشها را پاسداری کند تا شاهد فروپاشی نظام نباشد.
کارشناس این نشست بصیرتی در ادامه گفت: رهبران اسلامی که الگوی ایشان پیامبران هستند، با جدیت تمام به مقابله و مبارزه با ضد ارزشها هستند. در عصر غیبت نیز فقیه عادل و آگاه به زمان باید اداره امور کشور را بر عهده گیرد.
خانم نظری در پایان تأکید کرد: ولایت فقیه تا به حال علاوه بر حفظ اصول انقلاب و ارزشهای دینی آن و استمرار حرکت در صراط مستقیم اسلامی، دشمنان را ناکام و دوستان انقلاب را امیدوار ساخته است و بدیهی است هر چه اهتمام و عمق بخشی به این رکن اساسی بیشتر گردد، انقلاب اسلامی و نظام برآمده از آن، استحکام بیشتری یافته و تهدیدات را خنثی و چشم انداز آینده را روشن تر می سازد.
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.