مهمترین بسترهایی که شما طلاب باید انجام بدهید بستر سازی احترام به والدین است.

مهمترین بسترهایی که شما طلاب باید انجام بدهید بستر سازی احترام به والدین است.

نشست اخلاقی – تربیتی با موضوع:احترام به والدین با حضور اساتید،کادر و طلاب مدرسه علمیه امام حسین(علیه السلام)قصرشیرین برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین ملکی(امام جمعه محترم شهرستان) با بیان اینکه یکی از وظایف انبیاء الهی، امامان (علیهم السلام) و مراجع تقلید بستر سازی فرهنگی،قرآنی  در جامعه است که امروز وظیفه شما طلاب در جامعه اسلامی همین بسترسازی فرهنگی است، از مهمترین بسترهایی که شما طلاب باید انجام بدهید بستر سازی احترام به والدین است.

وی افزود: احترام به والدین باید در جامعه حفظ شود و این یک مسئله مهم و حیاتی برای جامعه اسلامی است، دشمنان اسلام دنبال این هستند که این احترام را کم کنند تحکیم خانواده در جوامع غربی وجود ندارد، آنها ارزش و جایگاهی برای خانواده قائل نیستند، ما نباید بگذاریم فرهنگ غربی رواج پیدا کند و تا جایی که امکان دارد احترام به والدین توسط شما مبلغین که بیشترین کار فرهنگی را درجامع انجام می دهید درمدارس، خانواده ، اقوام و جامعه بیشتر رواج پیدا کند.

حجت الاسلام و المسلمین ملکی در ادامه گفت: در قرآن کریم بعد از اطاعت از خداوند، اطاعت از والدین آمده است. جایگاه عظیم علماء از خدمت به پدر و مادر است از جمله مرحوم شیخ مرتضی انصاری نویسنده کتاب مکاسب و ازعلمای مشهور هستند می گوید با دعای مادرم به این جایگاه رسیدم.دعای پدر و مادر هم ردیف با دعای شهدا است که مستجاب می شود.

امام جمعه محترم شهرستان در پایان گفت:توفیق علم، عاقبت بخیری،توفیق معنویت و هر چیزی که می خواهید بدست بیاورید ازدعای والدین است و از آنها بخواهید که همیشه شما را دعا کنند تا به تمام مقامات عالی برسید ان شاءالله.

 

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.